خسته شدم از روزگار

دختری از جنس باران

دلم خیلی گرفته بچه هاااااااااااا دوستش دارم ولی اون ای خداااااااااااااااا چی کار کنم دوست دارم بمیرم اه

عشقم دو پهلو حرف میزنه خسته شدم میگه تو جای خواهرمی بعد میگه خیلی دوست دارم اه خسته شدم از دوراهی یا زندگی یا مرگ زندگی بی او واسم مثل چایی بدون قند میمونه تلخ و بد مزه بچه ها خیلی بده کسی رو که دوستش داری جلو چشات ببینی که ماله تو نیستش بچه هاااااااااااااا چشای سبزش دیونم کرده دیونه یه توصیه میکنم براتون :اگه کسی تو چشات نگاه کرد و قلبت لرزید عجله نکن چون ممکنه یه روزی کاری با قلبت بکنه که چشات بلرزن......

و یه توصیه دیگه :هیچوقت از عشقه دیرینت نگزر به سادگی .سادگی به دستش نمیاری که به سادگی از دستش بدی عاشقشمممممممممممم دارم دیونه میشم ای کاش یه درصد از این عشق من هم اون داشت فقط یک درصد .

.

.

.

.

.

.

.


.

دارم فکر میکنم کسی که با رفتنش خوشبختی رو ازت میگیره چه جوری میتونه بهت بگه روزی هزار بار برات ارزوی خوشبختی میکنم



نظرات شما عزیزان:

sadaf
ساعت9:33---15 بهمن 1391
سلام گلم خوبی ؟ممنون که بهم سر زدی وبت خوبه موفق باشی باز هم بیا منتظرتم نظر یادت نره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
14 / 11 / 1391برچسب:, | | fateme |